FANDOM

Król Reginald z Gardania jest zmarłą postacią Barbie i Akademia Księżniczek. On i jego żona, królowa Izabela mieli córkę, którzy nazwali Sophia, oni mieli w posiadaniu psa o imieniu Książę.

Historia

Reginald poślubił kobietę o imieniu Isabella, która została koronowana na księżniczkę Gardanial. Isabella miała wybrać damę dworu, zaufanego doradcę, ale kiedy nie wybrała jej przyszłą szwagirkę, Dame Devin, Dame Devin odbyło się urazę do niej. Chciała się pozbyć rodziny królewskiej, tak, że jej własna córka Delancy mógł rządzić Gardania jeden dzień.

Dame Devin ostatecznie wyeliminowane królowej Izabeli i Reginald, w wypadku samochodowym. Sophia był również zaangażowany, ale przeżył i był na wyciągnięcie ręki z ludu jest. Sophia został nazwany Blair Willows od tego czasu nie dowiedziała się o swoich rodzicach lub jej królewskiej krwi była aż 18 lat. To wtedy Zofia wzięła udział w ''księżniczkę Charm School'', jak jej matka; na szkolną wycieczkę do pałacu królewskiego, Sophia natkneła się na portret Reginalda, Isabelli i siebie jako dziecko, oraz Księcia psa.

Blair i jej przyjaciele sobie sprawę, że dziecko w portret rodziny królewskiej był Blair. To dlatego, że data wypadku samochodowym, 26 kwietnia 1993 roku, był to dzień Blair był na wyciągnięcie ręki w jej przybrana matka. To sprawiło, że wyścig trio zatrzymać Delancy od koronacji księżniczkę Gardania zanim było za późno. Po dywersji, Blair go do koronacji. Zatrzymała Delancy przed koronowany przez wniesienie roszczenia do tronu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki