FANDOM

Księżniczka Sophia - córka królowej Izabeli i króla Reginalda. Edytuj

Edytuj

Imie Sopha
Wiek 18
Matka Izabela
Ojciec Reginald
Kuzynka Delancy
Ciotka Dame Devin
Pies Książe
Dziadek Teodor
Dziadek Magelan
Babcia Anie
Babcia Kletylda

HistoriaEdytuj

Zofia urodziła się w Wielkim Pałacu Gardani jest córką królowej Izabeli i króla Reginalda, jego rodzice dali jej imię Sofia. W dniu 26 kwietnia, jego rodzice zginęli w wypadku samochodowym. Ona, która była również w samochodzie, przeżyła i został znaleziony przez panią, która wzieła ją i umieściła w drzwiach, który był w mieszkaniu Pani Willows. Ten ostatni znalazł ją i postanowiła ją adoptować i jeszcze nie miał dzieci. Pani Willows nadała jej imie Blair i ustaliła datę jej urodzin na 26 kwietnia tego samego dnia znalazła.

Siedemnaście lat puźniej księżniczka ciężko pracuje, aby nakarmić swoją młodszą siostrę, a jej macocha jest chora.

Jej przybrana siostra Emlily wrzuca losy za nią. Sophia wygrywa los dzięki czemu dostaje stypendium w akademii.

Gdy przyjeżdża do szkoły zostaje powitana przez psa Ksiecia.

Na lekcji tańca Dame Devin rozpoznaje bratanice i karze jej wyjść.Następnie wszystkie trzy idą zwiedzać pałac i patrząc na portret rodziny królewskiej odkrywają, że pies jest Księciem rodziny królewskiej i ,że Blair jest wierną kopią królowej Izabeli, to jest 26 kwietnia rodzina królewska zginął w "wypadku samochodowym" i wszystko jest .ze Zofia i jej dwie przyjaciółki następnie idą w poszukiwaniu królewskiej korony, ale jest niespodziewana ewakuacjia , Blair i jej przyjaciele są oskarżeni przez ciotkę o kradzież jej biżuterii. Poszukiwania są w ich pokoju, a znaleźli jej biżuterię. One będą zamknięnte podczas ceremonii, ale Delancy im pomoże. Dame Devin znajduje je w piwnicy i zamknął Zofie, Hadley i Isle. Dzięki muzycznym uchu, Isla złapała utwór muzyczny z kodem dostępu Dame Devin wpisane po zablokowana. Sophia ma rozszczenia tronu na rzecz swego tytułu. Delancy kładzie jej koronę na głowie. W tym czasie, korony będzie świecić i Zofia stanie się księżniczką. Scena zostanie wyemitowany w telewizji jej matka i siostra. Blair wybierze Delancy na dame dworu. Na koniec, jest duża impreza, Książę Nicolas dołączyć do Sophie i tańczą razem. Przybrana matka Zosi i jej siostra Emily dołączą również do Sophie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki